måndag 18 maj 2009

Nu har vi testat narkotika igen!


Och den här gången blev det den nya "lite" starkare soyan Narkkoman. Och jösses, den var det knuff i! Sen kanske inte killarna och tjejerna på Narkkoman tänkte sig att jag skulle hinka i mig en hel flaska själv. 

Men i alla fall, smaken var ganska salt. Ja, till och med väldigt salt. Efter en halv flaska hade jag väldigt svårt att fokusera mig på något annat än just den salta smaken. Jag började även känna av en rejält bultande huvudvärk och ett kraftigt illamående. Kände att ett glas vatten skulle vara väldigt bra, men istället blev det ytterligare Narkkoman. 

Vid intagandet av andra halvan hade jag svårt för att prata och rörde mig väldigt, väldigt spastiskt. Sen är allt en ganska påträngande dimma. Huvudet bultar hårt, hårt, hårt och jag svettas kraftigt och jag har bar överkropp. Jag hör sirener precis ovanför huvudet. Det är svart, det är vitt och det är väldigt, väldigt salt i munnen och det bränner i halsen. Näsborrarna svider. Minns svagt att jag ringer runt på måfå och skriker dämpat. Och nu är det mörkt.

Sammantaget var upplevelsen ganska kraftig. Det var ganska salt och kanske lite ensamt. Ändå 3 av 5 i betyg.